Известие

Collapse
No announcement yet.

Някой знае ли къде се намира: the camshaft position sensor

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Грешката продължава да си стои.
    Аз друго се зачудих. Ние хубаво се хванахме за този датчик, но какво ако всъщност проблема е механичен и е в нещо друго. Грешката която ми изписва е: - Check the camshaft position sensor, cam timing control solenoid valve and the circuits for opens, shorts and weak connections
    - Ensure that the Variable Cam Timing system mechanical parts are not sticking, the oil pressure is sufficient, the passages are not blocked and that the control solenoid valve works correctly
    Как мога да проверя соленоида или другите възможни причини? Интересното е, че колата от както съм я купил има един странен дрънкащ звук като на развалено гърне при преминаване на 2000 оборота на двигателя и после на 3000. Знам, че не е от гърнетата защото съм ги сменил и всички тръби са проверени.
    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

    Comment


    • #32
      Я дай номера на грешката. P1653 да не е?

      Не бях прочел каква грешка ти е дало. Отговорих ти на въпроса с датчика и така се продължи. По принцип когато има проблем с датчика от рода на "късо към маса или плюс или няма сигнал" тези грешки ще задействат индикатора на таблото. Ще ти светне дюзата.

      Ако грешката ти е P1653 отиди на актуатори и избери тест на variable cam timing solenoid. Ако още на контакт ти записва грешката значи има електрически проблем с клапана. Демек дал е на късо или няма резистънс (прекъснала му се е намотката).
      Last edited by oem; d.m.y г., 23:05.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Добре. А този соленоид като му пусна теста силно ли щрака? Как точно се разбира, че работи. Аз пусках тестове на всички видове релета, перки и компресори и всичките се чуваха, но само този клапан не можах да го чуя. Сигурно защото ме мързеше да отида отпред и да се залушам.
        Днес ще проверя за какво става въпрос и ще пиша, но ако може да ми дадете повече инфо как да го хвана че не работи бих бил признателен.
        Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
        EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
        EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

        Comment


        • #34
          Цъка много тихичко. Трябва да идеш при мотора и да слушаш. Той може и да цъка както ти казах, но от време на време да прекъсва. Виждам съм няколко такива, включително и на моята кола така го смених.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Пък ако не те мързи с една еврейска звезда отвертка отвии направо двете му винтчета, извади го, направо можеш да видиш пъпчицата отдолу дето изкача.....хем да видиш пружината достатъчно ли държи буталцето, и прочее неща...
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Моя соленоид ей така мине не мине си записваше грешка и даже и го усещах кога я записва. Малко под-3000 об. забиваше леко понякога при пълна газ и веднага след тва закачам и грешката е там. Изтривам я, тръгвам карам няколко дена, закачам диагностика - няма проблем. И така докато не забие пак муцуна и закачам веднага и хоп грешката там. На тест като го подложа си работи, цъка си буталцето си излиза/влиза, смених го после го отворих и беше нагоряла намотката.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Проблема е решен. Свалих пластмасовия капак и се оказа, че при последното човъркане не съм закачил добре буксата на соленоида. След като я закачих направих тест и соленоида проработи. Изчистих грешката и за сега всичко е наред. Продължавам наблюденията и ако има нещо ще пиша.
                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                  Проблема е решен. Свалих пластмасовия капак и се оказа, че при последното човъркане не съм закачил добре буксата на соленоида. След като я закачих направих тест и соленоида проработи. Изчистих грешката и за сега всичко е наред. Продължавам наблюденията и ако има нещо ще пиша.
                  Виде ли са като си човъркаш сам,докъде стигна
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Виде ли са като си човъркаш сам,докъде стигна
                    Хахаха как си знаех, че някой ще ме нахрани ама си го заслужих.
                    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                    Comment


                    • #40
                      Да ама грешката пак се появи. Този път поне я трия и не се появява веднага. Възможно ли е да е прецакан вариатора въпреки, че от както смених ремонтния комплект, мотора не трака? Другото странно е, че от както съм я купил тази кола има един шум като на тенекия точно на 2000 и на 3000 оборота, но доста се е усилил напоследък. Чува се някъде около резонантното гърне, но не е от него защото го смених 2 пъти точно защото си мислех, че е от него.
                      Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                      EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                      EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                      Comment


                      • #41
                        За грешката, провери връзките и ако всичко си е включени смени соленоида. ЕКУ-то няма как да знае, че вариатора ти трака Това е най-простата логика.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          За грешката, провери връзките и ако всичко си е включени смени соленоида. ЕКУ-то няма как да знае, че вариатора ти трака Това е най-простата логика.
                          Да но когато е прецакан вариатора и има луфтове в него предполагам, че и газоразпределителния вал не е на позицията в която трябва да е. От там си мисля, че може еку-то да се бърка.
                          Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                          EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                          EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                            Да но когато е прецакан вариатора и има луфтове в него предполагам, че и газоразпределителния вал не е на позицията в която трябва да е. От там си мисля, че може еку-то да се бърка.
                            По скора както ти е казал Ники,ако не се управлява като хората,демек прецакан соленоид
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #44
                              Ако ще и да го завариш вариатора за вала ЕКУ-то няма да има нищо против това Единствената драма в случая ти е соленоида.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #45
                                Добре момчета. Отивам и го купувам. Дайте препоръки от къде да го взема и каква марка.
                                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X